2012. szeptember 12., szerda

Uzsidoboz

Az elmúlt héten minden kreativitásomat beleöltem az öntapadós csomagolófóliával, cellux-szal, füzetcímkékkel és csomagolópapírokkal való hadakozásba -ugye ismerős?-, így legnemesebb szándékaim ellenére sem sütöttem hiperegészséges kekszeket a két iskolásom uzsis dobozába.

Ám mivel van egy friss-ropogós első osztályosom, akinek az uzsidoboz az iskoláslét egyik kiemelkedően szeretnivaló mozzanata, igyekeztem változatosan megtölteni, had okozzon örömöt a "madárlátta".
Gondoltam, megér egy-egy kattintást reggelente, hátha találtok közte használható ötletet -én is állandóan agyalok az újabb változatos, viszonylag egészséges és a gyerekek által kedvelt "töltelékeken".


jókenyér feketeerdei sonkával. répa és mogyorókrémes ostya



szalámis-sajtos szendvics, puffasztott rizsszelet kölessel (Müller saját terméke, nagyon finom ropogós), citromszelet


rozskenyér sonkával, szőlő, gabonapehely


nutellás kifli, puffasztott rizsszelet, karalábé, Kinder Schokobon


szalámis szendvics korpás kenyérrel, Jó reggelt keksz, alma, sajtos karika

3 megjegyzés:

Picúr írta...

De jó! Kérlek, ezt folytasd! Bár még elképesztően nem aktuális, addig lehet, hogy magamnak készítek... :)

VOKinga írta...

Rendben. :)

Névtelen írta...

Igen, igen, szerintem mindenki ki van éhezve a kreatív uzsikra! :)