2012. augusztus 23., csütörtök

Kukoricás-sajtos rakott tojás


Azzal a boldog tudattal készítettem ezt a rém egyszerű (fehérjebombát) ételt, hogy semmi olyan hozzávaló sincs benne, amit a három gyerekem közül akárcsak egy is ne enne meg. Naiv voltam: Poci közölte, hogy márpedig ő a tojás sárgáját így főve semmiképpen, köszöni.
A helyzetet nem volt nehéz menteni, kiettem az ő tányérjából is a sárga részeket -úgyis az a kedvencem-, a maradékot pedig már úgy begyűrte, mint kacsa a nokedlit.


Megegyeztünk, hogy ez nagyon fincsi volt. :)




Kukoricás-sajtos rakott tojás

Hozzávalók: 8 tojás, 25 dkg trappista sajt, 30 dkg fagyasztott csemege kukorica, 5 dl tejföl, só

Elkészítés: A tojásokat sós vízben keményre főztem, leszűrtem és hagytam kihűlni. A kukoricát sós vízben lassú tűzön puhára főztem. A sajtot nagylyukú reszelőn lereszeltem.
Cseréptálba rétegeztem, előbb a szeletelt tojást, utána a kukoricát, a tejföl felét és a sajtot, majd mégegyszer megismételtem ugyanezt.
Sütőben 180 fokon 20-25 perc alatt átsütöttem.

6 megjegyzés:

Kati írta...

De jó ötlet:) Pont megfelel az én fehérje diétámnak:) Mentem is:)

VOKinga írta...

Nagyon örülök neked! :)

Gabimami írta...

Szia most találtam blogodra el mentettem ki is fogom próbálni, és küldök képet is majd róla.

Gabimami írta...

Szia most találtam blogodra el mentettem ki is fogom próbálni, és küldök képet is majd róla.

VOKinga írta...

Szia, Gabi! Remélem, ízleni fog!😉

Névtelen írta...

Nagyon jól néz ki, biztos ki próbálom, köszi.