2012. július 9., hétfő

Kakaós cukkinisüti


Nem jutott eszembe, hogy lefotózzam és bepötyögjem, mivel ez egy rém egyszerű -egyébiránt nagyon finom- kevert süti, amit már többször is sütöttem, csak hol így kutyultam, hol úgy.
No, ezzel aztán hatalmas felháborodást váltottam ki a gyerkőcökben: "Hogy képzelem, hogy ami nekik annyira ízlik, azt nem rakom fel az internetre???" Fanni, az elvárásukat nyomatékosítandó, előszedte a spájzból a díszítő cukrokat és felcicomázta az ő utolsó szeletét, majd kötelezett a kattintásra.

Íme a gyerek, a kissé homályos süti -ami a cukkini egyetlen ehető formája a törpék számára, de ezt az egyet legalább habzsolják-, és ha tovább olvasol, jön a recept is.


Kakaós cukkinisüti

Hozzávalók: 0,5 kg cukkini, 25 dkg cukor, 2 tojás, 20 dkg vaj, 35 dkg liszt, 1 csomag sütőpor, 1 nagy csipet só, 1 tk fahéj, 2 ek holland kakaópor, 1 tábla tejcsokoládé
Elkészítés: A cukkinit héjastól durvára reszeltem.
A cukrot kikevertem a tojásokkal, sóval, majd az olvasztott vajjal. Hozzáadtam a cukkinit, majd végül a lisztet, sütőport, kakaót és fahéjat is.
30X30 cm-es kiolajozott formába simítottam a tésztát és 180 fokon egy szűk óra alatt megsütöttem. A tetejét bevontam a felolvasztott csokival.


Nincsenek megjegyzések: