2010. december 14., kedd

Chilis-mézes-mustáros padlizsán grillen

Két dolgot is előbányásztam ezen a hétvégén a spájzból, és azt hiszem, egyiket sem fogom egyhamar elpakolni.
Az egyik a tésztanyújtó gépem -ha apának lesz majd kedve összevágni egy rövid videót, megmutatom, milyen szorgosan kurblizták a törpék a lasagne-nak valót.
A másik pedig az asztali grill, ezen sült legutóbb a husi mellett egy adag nagyon finom padlizsán is, teljesen beleszerelmesedtem ebbe az ízkombinációba, íme:




Chilis-mézes-mustáros padlizsán grillen

Hozzávalók: 1 padlizsán, 2 tk dijoni mustár, 1 púpozott kk Sambal Oelek, 1 tk folyós méz, 4 ek olívaolaj, só
Elkészítés: A padlizsánt meghámoztam és ujjnyinál véknyabb karikákra vágtam.
Összekevertem a mustárt, Sambal Oeleket, mézet, olajat és 4 nagy csipet sót.
A padlizsánszeleteket lehelletnyit megsóztam, lekentem a szósszal és már pakoltam is fel a magas fokozatra vett asztali grillre. A karikákat mindkét oldalukon puhára sütöttem.
Ez a mennyiség 1 főnek elegendő, köretként kettőnek.
Az íz a Sambal Oelek minőségén áll vagy bukik, nálunk a Shan Shi márkájú vált be (a T betűs szupermarketben is kapható).

1 megjegyzés:

Ottis írta...

Békés, Boldog Karácsonyt kívánok neked!