2010. június 18., péntek

Izraeli saláta

Ez az étel rendesen megosztott minket Tomyval: ő otthagyta a felét, én nagyon szerettem.
Tény, hogy nagy kontrasztban áll egymással az avokádó krémes olajossága és a nyári zöldségek ropogós frissessége -hogy ez jó-e vagy rossz, mindenki maga dönti el.


Izraeli saláta

Hozzávalók: 2 kígyóuborka, 4 nagy, édes, puha paradicsom, 1 zöld és egy piros paprika, 1 lilahagyma, 2 avokádó, 2 ek olívaolaj, 2 tk só, 1 tk bors, 1 citrom leve és héja
Elkészítés: Az uborkát hosszában kettévágtam és felszeleteltem, a paradicsomokat és paprikákat felkockáztam, ahogyan a meghámozott hagymát és avokádót is.
A zöldségeket összekavartam. A szósz hozzávalóit egyszerűen csak a zöldségekre öntöttem és jól átforgattam. Hagytam összeérni egy órácskát.
(Forrás: Phoo-D)

Nincsenek megjegyzések: