2009. június 1., hétfő

Szakácssapi

Ottistól, Palacsintás királylánytól és Latsiától érkezett hozzám a szakácssapi, és bár szerintem még kicsit csálén áll a fejemen, igazán jól jött! :) Meghatódtam, és őszintén mondom, azoktól jött, akiknek a blogján magam is nap mint nap nézelődöm, receptjeik és személyük is fontos számomra.

Továbbadni sosem könnyű, hiszen rengeteg blog és írója szívemhez nőtt. De azért választottam:

Lilahangyáé az egyik, mert a blogjának rajongója vagyok, rendszeresen készítem a receptjeit és zajos sikert aratnak mindig, és azért, mert hihetetlenül kreatív és egyéni.

A következő hármat olyasvalakiknek küldöm, akikhez az utóbbi hetekben, hónapokban tévedtem be, és teljesen lenyűgöztek!

Nana, akinek a blogja gyönyörűséges, az ételei ínycsiklandóak!

Kiskanál-Orsi, akinek a vágya tutira teljesülni fog, és szerintem magasan jobb cukrász lesz, mint azok, akik kis hazánk legtöbb cukrászdájában tartózodnak. Ha királynő lennék, azonnal megtenném személyi sütisütőmnek! :)

És Gitta, mert bár messze áll tőlem, hogy bármilyen irányt kizárólagossá tegyek a konyhámban, életemben, de ahogyan felhívja a figyelmet a nyers ételek értékére, az mindenképp arra csábítja az embert, kalandozzon minél gyakrabban ebbe az irányba.

És végül egy sapit messzire dobok:
Hedinistin, akit minden németül értő számára ajánlok: Nála mindig éri meglepetés az embert, izgalmas, váratlan alapanyagok, rendhagyóan új vagy újszerűen értelmezett hagyományos étkek, szép fotók.
Hedonistin, Die ich für alle, die deutsch sprechen, empfehle: Sie hat immer eine Überraschung für uns, unerwartete, interessante Zutaten, traditionelle Gerichte in neuer Auffassung und ganz neue Speisen, von denen ich noch nie gehört hab, und wunderschöne Photos. Für Sie schicke ich den fünften Kochhut, als meine Enerkennung und Dank!

4 megjegyzés:

Orsi írta...

Szia!
Nagyon aranyos vagy,el sem tudod hinni most ez milyen jól esett!Köszönöm szépen!!!

Gitta írta...

Nagyon szépen köszönöm!
Gitta

Lilahangya írta...

Oh, koszonom szepen! Roppant megtisztelo, hogy van egy anyuka, csalad, aki ennyire kedveli a foztom!

nana írta...

köszönöm neked én is!! :)