2009. május 30., szombat

Szendvics helyett

3 gyereknek és 2 felnőttnek épp elegendő egy laktató vacsorára a szokásos nagy tál nyers zöldség kíséretében. Nálunk még Bajszi, a macsek is hálás volt, hogy feltakaríthatta azt, amit Máté a széke alá potyogtatott.


Pestos-füstölt húsos négyzetek

Hozzávalók: 1 csomag leveles tészta, fél üveg zöld pesto, 4-5 szem paradicsom, 20 dkg füstölt tarja, 30 dkg félkemény érlelt sajt (nálam Burlauder)
Elkészítés: A tésztát 2 mm vastagon kinyújtjuk és kis négyzetekre daraboljuk -én szendvicskenyér nagyságúra vágtam.
Vékonyan bekenjük pestoval, megszórjuk a nagyon apróra vágott füstölt hússal, teszünk rá 1-2 vékony szelet paradicsomot és bőven megszórjuk reszelt sajttal.
200 fokon kb. 10-12 perc alatt megsül.


5 megjegyzés:

trinity írta...

Anyamanya,
megint finomat alkottál! És ahogy az a szép kislányka és fiúcska eszi-az a legnagyobb dícséret:)))

VOKinga írta...

Trinity, Te egy tündérke vagy! Mindig van egy jó szavad! :)

Ági, aki főz írta...

Biztos nagyon jó, olyan tulajdonképpen mint egy gyors pizza, a gyerekek nem csoda hogy szeretik. Meg a macsek is, ha jól értem. ;-)

Latsia írta...

Elfogadsz tőlem egy kuktasipkát?;O)
Nézz be hozzám érte:O)

VOKinga írta...

Ági, én is erre asszociáltam, de nem akartam pizzának nevezni, a tésztája miatt.

Latsia, KÖSZÖNÖM! :)