2009. március 2., hétfő

Citromos-chilis csirkeszárny

Egyszerű ízek tökéletes párosításban, pár perc munkával, 1 órányi sütögetéssel.
Nekem ezek a kedvenc receptjeim. Mostanában nem kívánok túl sok húst, de ez így nagyon a kedvemre való.


Citromos-chilis csirkeszárny

Hozzávalók: 12 db csirkeszárny, só, chiliszósz, 1 nagy lédús citrom
Elkészítés: A szárnyakat megmosom, ha kell, megtisztítom. A citrom levét kifacsarom, belekavarom a chilit. A chiliszósz mennyisége függ a szósz erejétől és az egyéni ízléstől -én az Ázsia boltban kapható Vifon chiliszószt használtam és 1 púpozott evőkanállal tettem bele. A csirkeszárnyakat besóztam, sütőpapírral bélelt tepsire pakoltam őket szellősen. Szilikon ecset segítségével rájuk kentem a szószt, majd 180 fokra előmelegített sütőbe toltam és 45 percet sütöttem a csapatot.
2 felnőttnek elegendő mennyiség.

1 megjegyzés:

Ági, aki főz írta...

Szeretettel: http://agifoz.blogspot.com/2009/03/angyali-baratok.html