2008. augusztus 29., péntek

Nem vesztem el (annyira)!

3. hete nem sikerült írnom, sőt napok óta itt áll Ági "miért" kérdése, de egyszerűen mire esténként mindennel elkészültem, már ehhez a pár sorhoz sem volt erőm.
Lényeg a lényeg, nem vesztem el, csak:
-Először is egy hétig a szüleimnél voltunk, ahol nincs internet, de ez nagyon jó is volt így, esténként OLVASTAM(!!!!). Ezalatt a hét alatt csak egyszer főztem, és az anyukám azt hiszem többet nem is enged majd be a konyhájába, mert kicsit meglocsoltam magam tésztafőző vízzel, már begyógyultam, nagy baj nem lett, épp csak arra volt elég, hogy azóta van bennem egy kicsi félsz, jobban vigyázok.
-A következő héten készültem az év legnagyobb bulijára, amiről az Aprónépen már láthattok fotókat.
-Pár este kellett a nagy esemény utáni rendrakásra.
-Most pedig sajnos annyira leromlott a kisfiam szénanáthája, hogy tegnap óta már rendesen fullad, ma soron kívül fogadott minket az asztma-doktornénink, így pár napon belül remélhetőleg ismét jól érzi majd magát Pocok, és akkor végre lesz időm-erőm jönni végre ide is.
Vannak finomságok a tarsolyomban, már várom, hogy megoszthassam őket!

Nincsenek megjegyzések: