2008. augusztus 4., hétfő

Díjátadás

Egy hétre levonultunk Zamárdiba nyaralni, és hála a nagyszülőknek, még egy kis pihenés is csurrant-cseppent, sőt, egy pompás éttermezés is, de erről majd talán egy másik posztban.
Úgy esett, hogy eközben két alkalommal kaptam apától némi mobil-internet használatot, ami pedig túl szűköcske idő volt arra, hogy továbbadhassam az időközben kapott kedvességeket.

Apa jót nevetett rajtunk, hogy osztogatjuk itt a díjakat össze-vissza, de azért egy kicsit talán egyet is értett velem, hogy aranyos találmány. Mindannyiónknak vannak kedvencei, akikhez örömmel nézünk be, hálásak vagyunk egy-egy jó receptért, szép vagy éppen mókás gondolatért. Itt a lehetőség, hogy ki is fejezhessük elismerésünket.


A Kreatív Blogger díjat Ottistól kaptam, akinek Terülj-terülj asztalkájáról én is szívesen falatozom, lassan ott tartok, hogy szinte minden megjelenő receptjét mentem is automatikusan.


Ezt a Brilliánst pedig Kinga küldte nekem, akinek blogján most jártam először, és lenyűgözött, amit láttam. Bár 48 órából állna egy nap! Akkor én is kipróbálnám a gyöngyöldézést, az biztos.

Én kissé szabálytalanul, de továbbra is megtartva szándékom, hogy minél többeknek szeretném meghagyni az adás örömét is, csak egy-egy blogtulajdonosnak nyújtanám át ezeket a díjakat.

A Kreatív Blogger díjat egy igazán változatos, érdekes blog, az Urban Eve szerzőjének, aki számomra nagyon színes és kreatív egyéniségnek tűnik.
A Brilliáns pedig MaszatZsuzsié, aki nem elég, hogy jól főz, most még a scrappeléssel is megfertőzött! Zsuzsi, ezúton üzenem, hogy Miattad alszom még kevesebbet éjszaka, mert Photoshop-ot tanulgatok! :)
FOGADJÁTOK SZERETETTEL!

3 megjegyzés:

Livia írta...

Nagyon szépen köszönöm! :)

Névtelen írta...

Szia!
Olyan meleg van, hogy nem tudtam elaludni, úgyhogy némi forgolódás után úgy döntöttem inkább netelek egy kicsit. És, így hajnal 1 tájban ezzel az általad okozott kellemes meglepetéssel indult a keddem. Soha rosszabb kezdést. Nagyon szépen köszönöm, jólesett. A scrapbook pedig tényleg olyan, hogy leragadsz elé és alig bírod abbahagyni. Bár három ilyen gyönyörű "alapanyaggal" ezen nem is csodálkozom.
Azt a jó szokásodat pedig átveszem, hogy megadom másoknak is az adás örömét és csak egy emberkének fogom továbbadni a díjat.
Mégegyszer köszönöm és szép napot Nektek! Zsuzsi

VOKinga írta...

Látod, nincsenek véletlenek! :)
Imádok kreatívkodni én is, csak idő híján ott mennek tönkre a fiókban a jobbnál jobb festékek és ragasztók. :( Este ezek a tevékenységekmár nem olyan jól művelhetők, mert villanyfényben színekkel dolgozni veszett fejsze nyele. A digiscrap viszont a képernyőnek köszönhetően bármikor csinálható, és annyira klassz. Persze beletelik majd pár hónapba, míg megtanulom, olyan ritkán jut rá idő, de sebaj. Köszi! :)