2007. szeptember 11., kedd

Gyorsan, gyorsan, gyorsan! 1.rész

Gömbölyödök, kerekedek... Már "csak" hat hét van hátra, és én nagyon áhítozom már azután, hogy harmadik csemetém is idekinn legyen. Vonz az az illatos apró kis csomag is, hogy végre a kezemben tartsam, és bizony jó lenne már megszabadulni a tehertől, amit a két gyerkőcöm nagy pocakkal történő ellátása jelent.
 Így aztán a főzés is kicsit teher már, igyekszem minél egyszerűbben megoldani. Biztosan nem leszek nagyon aktív az elkövetkezendő hetekben. Most épp egy lakodalmas kondérnyi húsleves csücsül a tűzhelyen -klasszul néz ki, ősi családi szokás szerint rajtahagytam a csirke fejét a farháton, és most kikandikál a fazékból, hátha valami érdekeset lát idekinn-, így aztán rögtön egy hétre főztem, majd szépen adagokban lefagyasztom.

 Amim még van, azt azért közreadom. Ha valaki turbógyorsan szeretne főzni, csatlakozzon hozzám!



Citromos csirkeszárnyak

14 csirkeszárnyat besóztam és kiolajozott tepsibe pakoltam. Oregánóval meghintettem őket. Közédugdostam pár darab meghámozott almát. Meglocsoltam őket egy citrom levével és kevés olívaolajjal, és befedtem 2 felszeletelt citrommal. Egy órát sültek fólia alatt, majd jó magasra véve a hőfokot szép pirosra pirítottam őket. Nagyon de nagyon ízletes, és komoly 10 percnyi időráfordítást igényel.

Nincsenek megjegyzések: