2007. augusztus 29., szerda

Kütyüajánló



Abba a bizonyos csupa nagybetűs svéd bútoráruházba sosem tudunk úgy elmenni a párommal, hogy ne pakolnánk be a szatyrunkba ezt-azt. Szeretem a bútorait, a kiegészítőit, az éttermét, a bababarát hozzáállását, és hogy mindig van valami kis meglepije az ember számára.
 Emellett a kis kütyü mellett már sokszor továbbmentem, most sem tudom, mért is landolt a zsákomban. Talán mert a hülyének is megéri -az ára épp olyan komolytalan, mint amilyennek kinéz. Otthon aztán az a meglepetés ért, hogy ezúttal igazi kis kincsre leltem!


 Mint nagy capuccino-rajongónak, vett már nekem a férjecském tejhabosítós kávémasinát. Habosítottam is vagy háromszor vele: várni kell ugyanis, míg forró gőz lesz a beleöntött vízből, majd percekig fel-le rángatni a gőzölő cső alatt a tejespoharat, végül letakarítani a csőről a rásült tejet. Mire elkészül a tejhab, kikészül a készítő is.
 A kiskütyümmel pedig: beindul a minihabverő és 20 másodperc alatt hatalmas habot varázsol a forró tejből, majd további 2 másodperc múlva forró vízbe mártva ismét tiszta. És fincsi, nem lehet észrevenni, hogy nem gőz által lett a hab!
 Fáradt, capuccino-ra szomjazó kismamákat ajnározó kis bigyó, imádom!

Nincsenek megjegyzések: